8 aylik. Memnun kaldiniz mi kabızlığa iyi geldi mi
Seyyahyolcu tabiki kabizlik vd ishal icin doktorlsr veriyor zten
Seyyahyolcu biogaia kullandım bitince maflor aldım
Kuzuannesi hangisini kullandiniz
Biogaia kullanıyorum
mihrosum kac aylik ve iyi geldi mi
Seyyahyolcu 2aylıkken basladık canım 5aylık olacaz bize ıyı geldi cok sukur
Seyyahyolcu biogaia cok iyi diyorlar keske ondn kullansaydim. Enterogermina kullandm ben
Kuzuannesi enterogermina iyi geldi mi
mihrosum hangisini kullanıyor sunuz
Seyyahyolcu biogaia