Arkadaşlar konu doğumla ilgili değil ama önerinize ihtiyacım var psikolojik olarak iyi değilim kaynana ile aynı evde yaşıyoruz 4 yaşında kızım var yeni doğum yaptım bi kızım daha oldu daha önce kira da oturuyorduk buyuk kizimi komsuma baktiriyordum kaynanam gecen yıl ben bakayım dedi tek başına yaşıyor vertigo hastası olmuş eşimde aynı evde olsak olur mu hem annemde gozumuz olur hem kızımıza bakar diye bende kendi annemi yerine koydum o hasta olsa diye napardim tamam dedim aynı eve taşındık ve bi sürü dedikodu ardından hep arkadaşlarıyla dedikodumu yapmış durmuş buyuk bir kavga ettik eşimle boşanma aşamasına geldik kaynanam özür diledi pişmanım dedi ağladı çok bende çocuğum babasız büyümesin diye tamam dedim 2. Bebeğim oldu dun kaynanamın telefonu elime geçti bi an baktım yine dedikodumu yapmış ve dünden beri çok düşünce içindeyim evimi ayırıp kiraya mi çıksam kızlarıma annem baksa yada emin evim vs olan yerlerden ev mı alsam çıksam artik bu evde kalasım gelmiyor eşim gelirse gelir gelmese de boşanırım artik sabrım kalmadı logusa psikolojisi de var üzerimde insanların 2 yüzlü halini gördükçe midem bulandı iyice 😔😔j