Prensesss_annesiii benim oğlum un adida Yiğit Eren bazıları Yiğit diyor bazilari Eren ama biz hpe genel olarak ikisini birden kullanıyoruz o yüzden bı topluma girdiğimizde bakıyorlar biz ikisini siyelyince millette söylemeye başlıyor ha bn tek isim soyleselerde takinti yapmıyorum sonuct iki isim olanlar bu durumla illaki karşılaşacak takılmayın bnce sizde adıyla yaşasın iki isminde çok guzel🥰isteyen istediğini desin yada siz istediğiniz ismi soyleyin insanlara d onu asilayin güzel dille söyleyin 🤷