KbrUmayAda Kızlar merhaba silikon mama önlüğü marka önerebilecek olan var mı 1 hafta sonra 6 aylık olacak bebeğim. Aldığım önlük daha büyük yaşta kullanılacak gibi sert plastikmiş
AhmeTubq KbrUmayAda 7 aydır kraft kullanıyorum gayet de memnunum bnce fazla para vermenize gerek yok ama alırken dikkat edin kız kardeşimin oğlu var o sarı olanı almış biraz gevşek benim kızımınki pembe olanı ve tamamen boynunu kapatıyor
NamelesS KbrUmayAda Ben Kraft almıştım çok memnunum ama oioide çok güzel hangisini alırsanız pişman olmazsınız 😌