biryavuzkusu kubraserra ben 1 ve 2 yi kullandım şimdi 3 teyiz memnunum kilo alımı falan iyi kabızda yapmadı tadınıda seviyor oğlum
Mahmutunannesi kubraserra canim ben kullanıyorum cok memnunum hem fiyat olarak hem icerik olarak uygun
kubraserra Prensesannesiii26 memnun musunuz ? İnternet yorumları kafamı karıştırdı da ben sma kullanıyordum
Prensesannesiii26 kubraserra şuan normaline geçtik artık gazimiz bittiği için ama çok çok güzel bir mama kilo aldirimi tok tutması gaz konusunda gazlı bir brbekse tavsiye ederim gazlı bir bebek değilse normalini alabilirsin iki numara 6+
kokusudalin 2 numara 6 aydan itibaten kullanılıyor dimi bizde nona geçeceğiz az kaldi ama ben bebelac gold 1 kullanıyorum cok memnunum
Zynpblg Canım aptamille başlayıp hiple devam edip smilac kullanan bi anne olarak bebelac goldda huzur buldum, şimdi 2 nosuna geçtim, şükür ne gaz ne kusma ne doymama problemimiz oldu👍