minnosvetontis Oglum 4 aylik arada kulagini cekiyo agrisi sizisimi varda ben anlamiyorim acaba yada nasil anlasilir?
My_LiFee minnosvetontis yok canm dis çıkartmaya başlıyor kulakları kaşınıyor o yüzden bebekler de o sebeple cekistiriyor kulağını hsreket edip kaşıntısı geçer diye 🌸😊
Deletedmom245 minnosvetontis baş parmağınızı kulağının üzerine koyun yavaşca ovun sakinleşiyorsa çekince devam ediyorsa ağrıyordur, ama ovduktan sonra daha fazla aynı şeyi yapmıyorsa kaşınmıştır.
My_LiFee minnosvetontis ben bu yüzden doktora götürdüm doktorumuz öyle demişti cnm çünkü baktı kulağında bişey yoktu