Kızlar 4aylık erkek bebegım var basında konak var az kaldı ama daha bitmek bilmedı basını yaglayıp yıkıyorum ve taragıyla tarıyorum konakla bırlıkte sacları da çıkıyordu alnının ordakı sacları hep gitti. Oglumun sacları dökülmeye başladı ellerinde ve kazagında sacları kalıyor ne yapmamı önerirsiniz acaba kestirsem yeniden uzarmı iyimi olur kötü mü olur bılmıyorum ne yapmamı onerırsınız görüpte cevap vermemezlik yapmayın lütfen sımdıden tesekkurler