Almila45 canım ben sleppy bez almışdım il dogdugun gün kullandım çocugumu acayip pişik yaptı hastaneden çıkıp eve gelince hemen bezi deişdirdik dogal yolla bile ne kullandıysam fayda etmedi arkadaşın önerisiyle bepanyhol ve silverdini bardak altında eşit şekilde karışdırdım sürdüm 2 güne gecirdi canım geçince şimdi sade bepanyhol kullanıyom dene derim canım