Bebeğim 4 aylık son bir aydır ayakta sallıyorum. Bıraktığımda uyanmaya başladı. git gide daha da alışmaya başladı. Tam alışmadan bıraktırmak istiyorum. Biraz araştırdım ağlasa bile yatağında uyutmaya çalışılması gerekiyormuş. Sizde küçük mü bebeğim bu eğitim için. Biraz daha büyüdükten sonra mı vazgeçirmeliyim yardımcı olur musunuz.