Deletedmom245 EEslem bilmem ama yapmaz diye düşünüyorum çnkü burada bir çok annenin bebeğinde bu durum var ama hiç böyle bu sebepten meme reddi olduğuyla ilgili bir başlıkla karşılaşmadım
Zehra22 Prensesannesi111 Benim oğlum 4 cü ayında az kaldı 5 e geçicez İn şə Allah ama çok şükür hiç zorlanmadım rahat gidiyoruz biz,Atağın ne olduğunu bilmiyorum ama huysuzluk uykusuzluk yok çok şükür😊
gozdeteacher Prensesannesi111 4.aydakini görünce 3.aydaki hiçbir şeymiş demezsiniz umarım 🙏🏻 Yeni ay, gideni arattı 🤦🏼♀️
Bulutbey Prensesannesi111 tam 4 aylık değildi ama 3ün sonlarına doğru başlamıştı allahtan atlattık. Hep uyku öncesi ve sonrası emzirmeye özen gösterdim. Uyanık olduğunda çok zorlanıyordum.