Merhaba kızlar.Kızım 3 aylık ve sürekli pişik oluyor. En az bir hafta sürüyor geçiyor sonra bir hafta rahat ediyor sonra bir daha pişik oluyor. Ne yapacağımı şaşırdım canı acıyor ağlıyor sürekli 😞 kullanmadığımız pişik kremide kalmadı.(hametan,troysd,hamezinc,travazol,bepanten,sudocrem) her bez açışımızda yıkamaya çalışıyoruz. Bol bol havalandırıyoruz. Bezle alakalıdır diye bez değişikliği de yaptım hatta bir beden büyük aldım. Ama faydası yok sürekli yeniliyor. Bir önerisi olan var mı acaba ?