Melekgnd aynı şeyleri yaşadık oğlumda. Rota oldu 13 aylıkken hastanede yattık kan değerleri düşük diye şurup verdi doktor diş rengi kararır ama geçici dedi malesef üst 4 dişi resmen eridi. 2 yaşında narkozla çektirmek zorunda kaldık. İlerlemeden iyi bir çocuk diş doktoru bulun. Bizi çok oyaladilar oğlum 8 yaşında geçen yıl çıktı dişleri yıllardır dişsizdi 😯