Kesinlikle no frost almalısın bence,ilk kriterin bu olsun.2.side bosh,siemens,beko gibi bilindik markaların almanı öneririm.çünkü ben eşimin gazıyla Altus diye bi marka aldım hep çekmeceleri çıkıp düşüyor doluyken.üstteki 2 raf da aç-kapa kapak şeklindeydi biri kırıldı biri de kırılmak üzere🤦🏻♀️ Üstelik güzel de kullanırım beyaz eşyalarımı.diğer bütün beyaz eşyalarım siemens 10 senelik hepsi taş gibi