Zynpsipahi Bebegım 6 aylık etrafımdakı bazı kısıler sacının kesılmesı gerektıgını soyluyor günah diyolar sizler me düsünuyosunuz bu konuda dını boyutu varmı ? 🙄
Lcy03 Zynpsipahi ben kesmedim pegamber efendimizin sünneti olan 7 gün az bisey kesilmesi yoksa komle kesdirmeye gerek yok ben kesmedim kiymamdim okadar saclari varki kiymadim
Ecegms Zynpsipahi günahtan ziyade ilk saçı kesildiği zaman daha gür çıkıyor tabi değişiklik gösterebilir bebişlere göre
Deletedmom090 Batıl inanç bence bu ama kesilirse daha gür daha sağlıklı çıkacağı doğru. Ama bende kesmedim😂 günah olduğunu sanmıyorum çok saçma
Omurr Deletedmom090 günah değil aslında unutulan bir sünnetmiş benim kızımın çok saçı yoktu bide üstüne dökülmeye başladı ben kendim kestim sabah oyandığında gözüne ince tüy giriyodu çıkarmak zor olup gözünü kanlandırıyodu bende sünnet olduğunu kestikten sonra öğrendim
Thesra Zynpsipahi İlk defa duyuyorum neden günah olabilirki saç yani🤔 genelde gür çıksın diye keserler bir onu biliyorum ama onunda öyle bir etkisi yok uçlarından alınsa yeterli oluyor başka konudaki görüşleri bilemiyorum ama
AliyeAsel Zynpsipahi ben kesmicem canım annem gür olsun diye kesmis benim sacimi hep hemde erkek trasi gurmur degil stabil sac 😂😂
Deletedmom444 Zynpsipahi günah değil kesmek sünnettir diye biliyorum bebeğin 7 günlükken saçını kesmek zekasını açıyor gözlerini kuvvetlendiriyor Philips in makinası var şarjlı biz onunla kesmistik başına bile degmiyor makinesi gayet hassas kolay oldu