Biz biraz geç başladık alerjimiz vardı ancak bizim doktorumuz önemli olan anne sütü yada mama ek gıda 1 yaşına kadar tadımlık demişti yani ayı ilerledikçe mama da ona yetersiz kalacaktir 5-6 aylık bebeklerde 2 öğün oda öğlen ikindi şeklinde 7 aydan sonra kahvaltı öğlen yemeği ara öğün akşam yapın bence fazla yormayın biz şuan 9 aylığız sabah 7 gibi emziririm 9 gibi kahvaltı yapar sonra 11 gibi uyur 12-1 arası meyve veririm yada karışım saat 3 gibi öğle yemeği sonra emziririm 7 gibi akşam yemeği yer yemeği sevmezse muhallebi yaparım 9 gibi uyur