NurCelik sabah 10 gibi kahvaltı ediyoruz yumurta peynir zeytin pekmez salatalık vs sonra emip uyuyor uyanınca eline atıştırmalık kraker veya salatalık veriyorum kendi kendine yiyor. Öğlen ekmekle çorba makarna türü şeyler yiyor sonra yine emip uyuyor akşam da biz ne yiyorsak onu yiyor sebze türü sonra tekrar emip kapanış 😄 yani 3 ana 1 veya 2 ara öğün