Sahreyldrm ben kullaniyorum yenidogan doneminde sivilce olmustu yuzu her sabah ve aksam islak pamukla silip suruyordum ve gecirdi. simdi 3 bucuk ayligiz hala kullaniyorum banyodan sonra. ama salyadan oldu diyorsaniz mutlaka onluk kullanin ustu islanmasin ve surekli kuru tutmaya calisin. birde pamugu ilik suyla islatip silin yuzunu sut artigi oluyor salyada o yuzden olabilir