Kızlar bende doğum yaptım Anne oldum 🙏🏻☺️ 11 gün oldu normal doğum yaptım kabızlık sorunum var doktor ilaç verdi bi defa içtim bebeğimede geçti ilaç kayısı kompostusu ve ilaç dışında deneyip faydasını gördüğünüz bişey varsa yazabilirmisiniz şimdiden teşekkür ederimm ☺️🙏🏻🙏🏻🙏🏻