Zeynepmusab canım benim oğlumda dil ve dudak bağı vardı kulak burun Boğaz doktoruna götürdüm emmesin de çok büyük sorunum vardı memeyi kaçırıyordu ağzından ses çıkarıyordu emerken ve azgzından sütü akıtıyordu küçük bi operasyonla kestiler doktor emmeye engel olmaz ama diş çıkınca konuşmaya başlayınca sorun olur ikisi de dedi o yüzden kesti siz yinede bi götürün doktora virüs geçince bizim emmede hiç sorunumuz kalmadı çok rahatladı valla