Gulcannnn Kizlar normal mi bu [url=https://hizliresim.com/uvsUcM][img]https://i.hizliresim.com/uvsUcM.jpg[/img][/url]
Azizeguney Gulcannnn Canım küçük büyük iz diye bişey yok aklını kurcalamasınlar. Verem aşısı bu koldan vurulan benim kızımdada aynısı oldu. Doktoruma söylediğimde kesinlikle müdahale etmememizi söyledi. Sonra kendiliğinden küçüldü orası izi var geçer mi geçmez mi bilemem.
Ates33 Gulcannnn verem aşısı dimi kolunda iz bırakack aşı bizde de oldu sadece etrafı biraz daha kızarmış gibi
Azizeguney Gulcannnn Küçük olarak başlar zamanla böyle büyür kafana takılmasın. Hatta içi dolu gibi gelebilir dokununca oda kendi kendine geçiyor. Hatta kendi kendi patlayıp iltihabını kendide atabilir. Müdahale etmeyin :)
Deletedmom50 Gulcannnn normal cnm Amanla kızarıklık gider sonra iltihaplanma ve kanamada olabilir endişe etme geçiyor
Deletedmom196 Gulcannnn çok normal müdahele etmeyin zamanla orası inecek içi boşalacak kızarıklık geçiyor ve sadece küçük bir iz kalıyor ki o herkeste var verem aşısının yeri böyle oluyor.
Hosgeldiannelik Gulcannnn normaldir. olacağını söylemişti ebe bize. Baya büyük sivilce gibi olup iltihap akabilir demişti. Aşıdan en az 4 hafta geçecek sonra bi ara olacak demişti. Ben de bekliyorum hala. Ne kadarlık bebeğiniz
Beyzanurlina Gulcannnn bizimkide böle kuzum sivilce gbi saglık ocagı calışanı normal dedı kuruyup iz kalcak orda
Zeynepvefam Bizim hemşiremiz de böyle olacak demişti, gayet normal sakın koparma zaman zaman sönecek geri başlayacak dedi üstü kabuk olacak koparma dedi bilginiz olsun
BuseCan Gulcannnn normal dokunma o kendi kendine patlayacak kabuk tutacak ve atacak aşı tuttu der hemşiremiz 😊 bunları söylemişti bizim de başladı büyümeye bakalım 🙏🏻