Kızım memeyi istemiyor itiyor aç kalıyor biberona koyunca sütümüü içiyor nasıl tekrardan teşvik edebilirm ( 2ay 22 günlük) bir haftadr böyle daha öncede bir hafta böyle olmuştu böle olupta düzelen varmı ? Dün mama alım bir kere verdim daha vermek istrmiyorm lütfen yardım edin