yasinihall Annemin lafıydı bu. Annemde yıllarca babaannemle oturmuş. Evi ayırdıklarında abimle beni uyutup günlerce cipsi hazırlayıp film izlemişler başbaşa. Yeni evli gibi olmuştuk diyor hep. Çook sevindim senin adına gerçekten. Allah yeni evinde sana mutluluk huzur versin inşallah🥰