Aselikra Benim kızım 5 aylık oldu bugün 5.ay kontrolü vardı. Bende bunu konuştum doktorla 4.aya girdik herşey değişti uyku düzeni,emmesi,huyu suyu.O da artık dış dünyayı tanıyor alışmaya çalışıyor çok normal huyu değişir üstüne diş çıkarma evresi de araya girince çocuklar iyice mızmız oluyor dedi.Artık zamana bırakıyorum bende ne yapayım umarım bu süreç çabuk geçer.