Vallahi biz göbek bağında çok çektik 6 günde düştü. Hiç birşey yoktu birden 8 günde kan gelmeye başladı kan ilk azdı daha sonra az az çoğalmaya basladi. Dr sorduk göbek kiti aldık temizlemek için 3 gün bekleyin gecmezee k vitamini iğnesi tutmamış tır gelin vuralım dedi. Geçmedi tabi gittik. K vitamini vurup birde kan alacağız dediler tedbir amaçlı. Kan verdik evimize adım attık hastaneden aradılar hemen gelin bebeğin sonuçları çok ciddi diye. Ağla ağla gittim. Şuan tam hatırlamıyorum ama kan pıhtılaşmiuot o değeri milyon değer çıkmış hemen damar yolu açtılar tekrar alacağız kanı yine aynı çıkarsa hemen yatış dediler.. orda ne kadar ağladığmi tahmin edemezsiniz… Sonra okadar net konuştular ettiler ama kan değeri normal çıktı.. evinize geldik. Kan perşembeye kadar durmaz ise gidecektik.. perşembeye kadar kanadı.. perşembe sabahı birden durdu 🤲 Allah’ım evlatlarımıza sağlık versin.. @ıkranurum20