Bsrtrlc Sevgili tecrübeli anneler karar veremiyorum. Kızım 7 aylık. Fisher price eğitici köpekçiğin aktivite masası mı? Yoksa eğitici köpekçiğin yürüteceğim mi ?
SerenBulut Bsrtrlc Merhabalar ben aktivite masasi kullaniyorum.Oldukca memnunum.Fisher price ve bondigo arasinda kalmistim.Bondigoyu tercih ettik.Tavsiye ediyorum
Selimveasel Bsrtrlc bandigo oyun masası kullandim kizima çok kisa kullandı 2 yıl once 50 tl falan almıştım 😂 chicco yurume arkadasi kullandık kayıp düşmedi hiç yine onu 150 tl almıştım suan fiyatı uçmuş 300 bile satan yerler var
Dilacim Bsrtrlc fisher price egitici kopekcigin kiz kardeşini almistik yurume arkadasi olarak. Henuz adim atamiyor ama şarkılarıyla uzerindeki oyuncaklarla oynuyor. Memnunuz. Tavsiye ederim
Remes Bsrtrlc yürütecini tavsiye ederim aktivite masasından sıkılıyorlar ama yürümeye başladığında sürekli bişilerş yerinden hareket ettirmek çok hoşlarına gidiyor ayrıca fisher price kalitesi tartışılmaz gözü kapalı alın
Azolili Bsrtrlc yürüteci çok pahalı bence gerek yok muadilleri de aynı işi görüyor. Ama bütçeniz el veriyorsa tabi siz bilirsiniz
Azolili Bsrtrlc ben jokerden almıştım pilsan diye markası var çok oynadı onunla sesi falan çıkıyor hoşuna gidiyor. Zaten güzel adım atana kadar sizin desteğinizle sürüyor yoksa düşebilir tabiiki bi süre sonra hızına vs alışıyor. Ama dediğim gibi bütçe meselesi el veriyorsa dilediğini alabilirsiniz. Ben 90 liraya almıştım.
Mrac_bebek Bsrtrlc aktivite masası clementoni kullanıyorum başta ilgisini çekmedi ama tutunup kalkmayı öğrenince oynadığı tek oyuncağı oldu hergün oynuyor 😂 o kadar pahalı birşey almayın bizde fisher pricenin eğitici köpekcik müzik çalarıda var yüzüne bakmıyor 🤷🏼♀️
Cosmosmom SerenBulut bondigonun sesi o kadar kötü ki. Bende ikisi de var bondigonun sesi inanılmaz boğuk ve masa resmen susmuyor her şey iç içe
Erencinarinannesi Bsrtrlc eğitici köpekçiğin piyanosu ve yürütecini aldım oğlum çok seviyor ikisinide henüz adım atmayı bilmiyor sadece tutunup kalkıyor üstündeki oyuncaklarıyla oynuyor
Bsrtrlc Erencinarinannesi bir tanesini seçmek zorunda olsaydınız şuanki tecrübenizle hangisini alırdınız ??
Cosmosmom Bsrtrlc ikisi de var. Ben de bondigonun aktivite masası da var. Fisher gerçekten çok kaliteli oğlum 8.5 aylık aktivite masası ile 6. Ayından beri oynuyor şimdi ustalaştı üzerindeki her şeyi yapabiliyor ve bu onu inanılmaz keyiflendiriyor. Yürüme arkadaşı olanı da aldım. Tutunup kalkıp sürebiliyor halı da kaymıyor aksine kullanımı çok rahat normal zeminde yalnız kullanmasına izin vermiyorum ama oğlum zaten çokta düşkünü değil açıkçası. Ben Fisherın tüm ürünlerinden memnunum.
Rrraaaiiinnn Bsrtrlc merhaba aktivite masası clemontoni kullanıyoruz her gun mutlaka oynuyor tabı sıkılıyor Bı sure sonra Baska marka olsa da oglum sıkılır benim 😇 belki bu modele de bakmak İstersinız diye yazdım e bebekte satılıyor
Cesurcuk Bsrtrlc eğitici köpekçiği kullanıyoruz biz şuan ve cidden eğitici tavsiye ederim. Oğlum müzikleriyle oynuyor, sesleri çıkarmaya çalışıyor, hiç olmadı sarılıyor 😊 diğerlerini kullanmadık ama bu ürün alınabilir güzel.
Kalben17- Bsrtrlc ben her türlü oyuncağından çok memnunum kuzum hangisi bebene uygun ise onu Almalısın
Tubbb Bsrtrlc fisher price’ın yürüme arkadaşı çok güzel ama uzun zaman kullanmıyor. Aktivite masası daha etkili bence