Eflalhumeyra Merhaba arkadaşlar 3 aylık kzıım var biraz öksürük ve Burun akıntısı var ıhlamuru duymuştum 3 aylıkken içiren varmı
Deletedmom388 Eflalhumeyra 3-4aylıkken kızım hafif öksürmüştü ben de vermiştim,doktorumuz da verebilirsin demişti.
Bugsbunny Eflalhumeyra Ben 3 4 aylıkken 3 4 damla veriyordum soğuklarda hasta olmasın diye 6.aydan sonra arttırdım şimdi kahvaltısında içiriyorum 1 çay bard. Yakın içitor severek Ama kaynatma sakın. Sıcak suyun içine at 4 5 dk sonra süzerek ver🌹