Gltbb Kızım 2,5 aylık 2 saat arayla emziriyorum normalde göğsüm dolucağı zaman sancılanırdı yada göğsüm akardı dolu olduğunu bilirdim bi kaç gündür göğsüm akmıyo neden olabilir ? Bol su içiyorum yemeğimede dikkat ediyorum fikri olan var mı ?
Hunilianne Gltbb normal. Göğsünüz artık ihtiyacı kadar süt üretecek bu azaldigi anlamına gelmiyor. Yumuşayabilir. Ama bebeğiniz çektikçe süt gelecektir. Siz bol bol su içip dengeli beslenmeye devam edin.