Mirayimran bide böyle kendimi anlatamıyormuşum gibi geliyor doktora yazdım”
Merhaba
✔️her ay aynı kilo alması beklenmez bu durumda obez olur; ayda 500 gr ve üzerinde kilo alıyorsa, sizin takibinizde günde en az beş kez bezini ıslatıyorsa anne sütü yetiyor demektir, ayda 700gr yeterli
✔️emme süresi standart değildir; çene kasları güçlendikçe çok daha Hızlı ve güçlü şekilde emerek öğünü eskiye göre daha erken bitirebilir.
✔️sessiz sakin ortamda emzirecektik
✔️bu şikayetler daha çok gaza bağlı olabilir; böyle bir durumda şu an için takip edelim
Şikayetin devamına, artışına veya ek şikayet eklenmesine göre tekrar görelim”
demiş ama beni kesmedi cevabı. 😓 gereksiz kuruntu yapmak istemiyorum yani ama ben yaşıyorum yani bunu normal değil gibi geliyor.