Tosbikoglan 5 ay 10 günlüğüz. Geceleri yat kalk zombi oldum. Napıcaz böyle gece her yarım saatte bir kalkıyor. Daha benim yastığa kafa koymama kalmadan ağlıyor alıyorum kucağıma susup uyuyor
Tosbikoglan Kevserolgun yanıma almayıda denedim, üzerimde uyumayıda ama her ikisindede uyanıyor. İnşallah en kısa sürede geçer eski haline döner
Muratinannesi Tosbikoglan benimde oyle valla dün doyuramadim emiyo emiyo bagiriyo sutum yoktu uyumadi gecede ac kalınca toplasan 2 saat falan anca uymuştur insallah tez zamanda normale dönerler
Tosbikoglan Muratinannesi ben bestlak damla kullanıyorum biraz iyi geldi birde aç karnına dereotu tüket onunda faydası var