Arkadaşlar bebeğim doğduğu günden bu yana hep kustu . En son ek gıdaya başlamadan doktora gitmiştik . 6. Ayında da devam ederse getir demişti ama ortalık malum . Tanılanmış bir reflüsü yok ama ben artık neredeyse eminim . Anne sütü ek gıda ne yerse çıkarıyor. İştahsız bir bebek değil . Gün içinde huzursuz değil ama gece uykuları şu ara iyice berbat . Şu süreçte ne yapabilirim kusmayla alakalı olabilir mi gece uykuları ? Nasıl bir yol izlemeliyim ?