Nesliii canım bende mama takviyesi yapıyordum. 2 ay 6 günlük bebeğim var. 1-1,5 aydır takviye yapmıyorum. Bana yarayan 2 tane şey var. 1.si irmik helvası. Annem her akşam çayla beraber taze orta şekerli sıcacıkrmik helvası yapıyor bana. Üzerine tarçın ve ceviz koyuyorum. Her akşamda 1 kupa bardağı kadar ıhlamur veya rezene çayı içiyorum hangisini yapmışsam. Bebeğimede 2-3 çay kaşık veriyorum. Resmen şöyle diym sana gece ağrıdan ölüyorum tatlı uyku haram oluyor gidip sağıyorum. Resmen tek memeden 160 cc süt çıkıyor. Bendeki etkisi bu tabi. İkincisi de aktardan anne çayı almıştı eşim. Milk tea diye geçiyor. İçerisinde ıhlamur rezene kuşburnu anason kimyon ısırgan vb gbi bitkisel bir karışım var. Gğn içinde iki tane kupa bardağıda ondan içiyorum. Humanaymış lactamilmiş hepsi fos çıktı bende. Hiç sütüm artmadı. Boşu boşuna onlara pra verip aldım içtim. Yaklaşık tek göğüsümü sağarak her biri 150 cclik süt sağdım 4-5 gündür buzluk stoğu yapıyorum. İrmik helvası ve ıhlamuru tabsiye ederim. İnşallah musluk gibi çeşme gibi olursun 😂