Gul001 ben tamamen emzirmeye gecicegim için bıraktırdım sadece akşam öğününde mama veriyorduk ve o saatlerde mememi kesinlikle almıyordu kaşıkla içirmeye başladım çok ağladı her defasında kucakladım sakinlesince tekrar verdim iki hafta kadar sürdü sonra unuttu bir daha aramadi biberonu kararli olursanız yapabilirsiniz