Melek35 ben de aynı durumdayım bir ay dört günlük olduk,24 saatte kesintisiz sadece üç saat uyuyo onun dışında hep mızmız en fazla yarım saatte bir uyanır ağlar be yapsam da uyumuyor sadece memede sakinleşiyor sürekli emmek istiyor,yapmadığım şey kalmadı YouTubedan fön Makinesi sesi açıyım,uyku için olan sureleri açıyom,beşikte sallıyom,gaz damlaları masajları sıcak uygulamaları hatta anason bile verdim yok olmuyo derin uyumuyo,ben bu bebeği ne zaman anlamaya başlicam çok merak ediyom😔😢