Sevgili anneler oğlum 11 aylık sürekli süre gelen bir kabızlık problemi var bebekken doktorlar 6 aya kadar normal derdi 4 5 günde bir kaka yapardı sonrasında kabız şeklinde oldu zorlamaya başlıyordu çocukçağız çok rahatsız oluyordu başka ilaçlar da kullandık fayda etmedi her şeyi denedim çare olmadı ve bizde makattan uyarma yöntemine başvurduk ne Yazıkki bu alışkanlık haline geldi ve canı da yanıyordu yavrumun sadede geleyim 1 haftadır biogaia damla kullanmaya başladım her akşam 9 da verdim 3 günde çıkarmaya başladı hiç zorlamadan günde iki kere yaptı sonra yine yapmamaya başladı bu sabah yine ağlayarak uyandı 😞çok kuru Bi kaka çıkardı bu ilaç sürekli kullanımda etki eder mi veya başka öneriniz var mı yavrum can çekişiyor