[silindi] Kimin sorunlu olduğu belli. Postt sahibi bebeğinin alerjik ve iştahsız olduğunu söylemiş, sende yapıştırmışsın "10 "kiloyu. Ayrıca benim KIZIMIN kilosuda gayet iyi. Bende senin gibi yazmadım. Post sahibinin morali bozulmasın diye. “Benim bebeğim neden zayıf ?” diye düşündürmemek için. Senin niyetin gayet açık belliydi, oyüzden bu üslupla daha fazla muhattap olmama gerek yok. 🙋