Bebektuba Kızlar bebegim 1,5 aylık tam 12 saattir büyük abdeste cıkmadı normalde günde 6-7 kez çıkan bebek bugün cıkmadı ve bir sese ağlıyor ayaklarını cekiyor gazını çıkardım yok sıvazladım yine yok belli ki yapamıyor lütfen bise bilen bana yardım etsin duacısı olurum 😓
bself33 Bebektuba canım sakin ol sindirim sistemi daha tam olarak gelişmedi haftada bir yapmasi bile katı değilse normal olarak kabul ediliyor bir iki gün daha bekle
Mevara Bebektuba benim kızımın 8 gün yapmadığı oldu🤦🏼♀️Zeytinyağı içirebilirsiniz sabahları aç karnı,rahatlatır
Bebektuba bself33 kuzum ağlıyor diye cok tedirginim morarıyor böyle normalde cok cıkan bir bebek ilk kez böyle oldu
anne15 Bebektuba bizimkide 40 günlük eskisi gibi cıkmıyo kakaya sayısı aZaldı ama zeytinyağ veriyoruz cok az caykasıgının ucuyla en basından beri. Sizde verebilirsiniz faydası olucaktr
bself33 Bebektuba ağlarken tırnakları falan morarmiyorsa normal bir durum olark kabul edip sakinlestirmeye bak canım çok mu kasiyor kendini acaba ayak altlarina masaj sicak duş iyi gelir diye düşünüyorum
Deletedmom311 Bzde 42 günlügz aynısı… dr.um ddi ki kulak pamuguyla zeytnyagını sürüp uyar bezini aldktan sonra ddi 5 dk fln çok itmeden , işinize yarayacaktır. Ögrenyorlar korkmayn ,ama kaka katı olmuyor kabz degl ,ben kabız sanmştm ilkten