mommier
bende tam bilmiyorum ki eşimle hep konuşuyoruz arabayla bi tur attırayım çocuğa inmeden die ama emin olamıyoruz riske atmıyoruz.
“arasannesi” bayanın dediği gibi çıksam doktora gidiyoruz falan desem die düşünmüştüm bende hep :)
kendimizi riske atmıyoruz yavrumuzu nası atalım çıkıpta deli gibi gezmicez ki maksat hava almak 😞 çocum herkesi unuttu valla