1994
Bizim bebeğimizde böyleydi her akşam bir şeyi mi var diye doktora götürürdük. Hiç uyumazdı, sabahlara kadar kollarımız kopardı sallamaktan. Çareyi 4 mooms elektrikli ana kucağı almakta bulduk.
En düşük ayarda çalıştırıyordum, sabaha kadar sallanıyordu. Böyle 2-3 ayı atlattık, normalde döndü. Genel olarak 5. Aydan sonra bu kolik halleri bitiyor. Sabırlı olun, geçecek.