Kizlar bebegim 2 ay 13 gunluk ve 6 gundur kakasini yapmadi normalde gunde 4 5 kere yapardi yani kabiz desem ıkınırdı ama oda yok bi huysuzlanmada yok arada huysuzlasiyor ama o yuzden degil gzi oldugundan gaz cikinca rahatliyor 1 cay kasigi icirmistim 2 gunu ama yapmadi baska onerisi olan varmi yada yasayan