aysegulcakir canim burda cok yazdim mama vermemek sut arttirmak icin cabami. Malesef bes gun mamasiz ilerlerken tekrar son 2 gundur mama takviyesine donduk. Aksamlari 60 ml ya da 90 ml veriyorum. Sadece emzirince kakasini da cok guzel yapiyor. Ins en kisa zamanda sutumuz artarda mamaya hic gerek kalmaz.