2 gün önce kızımın 6. Ay asisi vardi karma aşı ve hepatit b3. Doz aşısı oldu o gun birseyi yoktu ama ertesi gün bir türlü indiremedigimiz bir ateş olduu. Ne yapacagimi sasirmis durumdayim hastaneye gidemiyorum koronadan sebebb allah korusun bulasir diyeee surekli basındayim 3 defadir ılık duya koyuyoruz 2 defadir basina koltuk altinda bes koyuyotuz her 3 saatte bir corpol veriyoruz bir türlü düzelmedi ne yapacagimi sasirmis vaziyetteyimmm