sevilayaseeel küçük tohumlu sebze ve meyveler genelde 1 yastan sonra tadım yapılıyor. Çilek kivi domates patlıcan gibi. çilek de hem tohumları üzerinde olan en alerjik meyvedir. Kefir için de genelde yaşından sonra öneriliyor. Hatta bazı bünyelere kefir de iyi gelmiyor ( benim kefire alerjim var) Bir süre alerjen baska şeyler tatırmayın. Siz de emziriyorsanız tüketmeyin bunları.. Sizin için erken olmuş, geçmiş olsun.