Arkadaşlar merhaba. Dün göğsümde kızarıklık vardı bugün de beze gibi bir şey hissediyorum. Bu ne olabilir? Mastit olsa ateş olur sanırım. Ya da başlangıç mı acaba? Sağım yaparak düzelir mi? İki gündür sağım yapmadım ondan oldu sanırım. Süt kanalları açık çünkü bebeğim emiyor süt geliyor