Oglum 13 aylik, sadece banyo yaptırırken, tirnak keserken kisa sureli açıyorduk. Onun dışında biz bile izlemiyorduk tv hep kapalıydı evimizde. Ama 3 gündür ateşli ve çok huysuz. Mecbur açıyoruz ama iyileştiğinde unutturacagiz insaallah, 2 yasina kadar korumak istiyoruz