linags Arkadaşlar 2 aylık bebeğim emzik yüzünden meme reddi yapiyor:( saatlerce emzik emmek istiyor meme verince ağlıyor kıyameti koparıyor böyle bir durum yaşayan var mi ? Yardım lütfen
GameProMom linags emzik malesef ki meme reddinin ilk sebebi . Uyku sersemi iken emzirmeyi deneyin , o anda emzik isterse de ucunu değdirip arkasından meme verin hemen , biz 4. Ay atağında meme reddini bu şekilde aşmıştık 🌺
linags GameProMom bende aynen öyle yapıyorum ama meme ağzına değince anlayıp tekrar çıkarıyor mücadele ile geçiyor her günüm :( ben napicam bu hep böyle mi gidecek daha 2.5 aylık birde :(((