busrtufn e bebekten hediye geldi bize marka model hatırlamıyorum ama o zaman bakmıştım 100₺ bile değildi 3 gündür kullanıyoruz fena değil hediye gelmese ikea alırdım çünkü nerdeyse tüm restoran kafeler ikeanınkini kullanıyor dışarda otururken yabancılık çekmesin diye düşündüm