Kullanicianne kusura bakmayin yeni gordum gonderinizi. 6.hastalik deniliyo ismine bizde gecirdik aynisini. Alerji sandik degilmis, hastaligin geciyo oldugunu gosterirmis vucut atiyomus onu. Kirmizi dokuntulerde kendi kendine geciyo korkulacak bir durum degil yani annesi :) Allah saglik versin en yakin zamanda insallah 🙏🏼