emirhanecozlem Kızlar bebgimin alt iki dişi çıktı fakat sonradn cıkanın şekli bu şekilde başına gelen var mı normal mi? [url=https://hizliresim.com/u8lxRS][img]https://i.hizliresim.com/u8lxRS.jpg[/img][/url]
mikkonunannesi- emirhanecozlem ilk defa gördüm belli diş yapısı dır. Doktor lar bşr şey der mi bilmiyorum zaten çıkacak diye ama danışın bi
Kubra__41 emirhanecozlem ikinci olan darbe falan aldı mı acaba bir yere mi vurdu dicemde ortadan ayrık gibi hani kırık gibi duruyor benim ablamın bebekken olmuşta ondan sordum canım yanlış anlama şakın beni 😊
Cemremmmmm emirhanecozlem cok enteresan basima gelmedi ama diş yapısıdir sorun yaratacak biseh oldugunu sanmiyorun sonucta onlar cikip.yerine yenileri gelecek oyle dusun.
emirhanecozlem mikkonunannesi- teşekkür ederim cevap verdiğiniz için❤️❤️ Doktorun numarası yok bnde ya
mikkonunannesi- emirhanecozlem rica ederim ne demek ☺️ diğer dişleri de takip edin aynısı olacak mı tek oysa sorun değil çıkıp yenisini ge ecel zaten 😂
emirhanecozlem Kubra__41 yok canım estagfurullah aksine cevap verdiğin için teşekkür ederim. Şöyle bişey var onu bnde düşündüm ama ayrık olan diş 2 parça şekilde çıktı ortda birleşti. Hatta bnde 3 dişi var sanıyordum
Kubra__41 emirhanecozlem 😊 bazen insanlar burada büyük tepki veriyorlarda ondan dedim canım ama istersen doktoruna resmini çekip atsana erkenden belki müdahale etmiş olurlar çünkü bu durumda hastanelere gidilmiyor canım
emirhanecozlem Cemremmmmm evet öyle de bende ilk defa gördüm acaba benden mi kaynaklı diye düşündüm bi ara😂
emirhanecozlem Kubra__41 doğru söylüysun valla. Ama doktorun numarası yok bnde işte olsa atıcaktım. Aslında birinde varsa benim için bi sorsa iyi olurdu da kimden isticen işte. Teşekkür ederim yine de sagolasın❤️
Kubra__41 emirhanecozlem canım ben sorardım ama benim doktor numarasını değiştirmiş bizde Bayadır gidemiyoruz yoksa sorardım hastanede ayrıldı diyor o yüzden bizde yeni doktor arıcaz ne demek ne yaptım ki ama aklıma geldi abimin kızında öyle çıktı sonra çıkan dişi normal çıktı süt dişi öyleydi
Deletedmom136 Bence onun yapısı öyledir zaten dökülecek yenileri gelecek, canını acıtacak onu zorlayacak bi problem gibi gelmedi normal geldi bana