Duuyguum özeti şu ki , bebekler genetik itibariyle belli bir zeka potansiyeliyle doğarlar ve bu potansiyelin %85 i 0-3 yaş arası tamamlanır.siz bebeğinizle ne kadar cok iletisim halinde olursaniz o kadar cok bu % ye yaklasirsiniz. 3 K kurali var mesela.kavrama konusma karsilikli yapma.kavramaktan kasti o anda bebeginizin ilgisinin neyi cektigini kavrama , ilgisini cektigi sey hakkinda onunla konusma , ve sorular sorarak karsilikli yapma.bu son kisim kucuk bebekler icin gecerli degil tabi 😂 diyelim ki bebeginiz bir sekile odaklandi , o sekil icindeki desenleri geometrik sekilleri anlatin diyor.ya da mesela siz birsey yapiyorsunuz ornegin yemek yapiyorsunuz , simdi sogani dogruyorum , sogan yemeklere lezzet katiyor , sonra salca ekliyorum , sogani biraz az koyuyorum salcayi biraz fazla koyuyorum , camdan baktirirken disariyi anlatmak vs . Ozet aslinda 3 yasa kadar cocugumuzla dolu dolu iletisim diyor.