Merhabalar oğluşum 9 aylık ve emeklemiyor ellerinden tutup yürüttüğümüzde çok rahat yürüyo koltuğa dayanarak ayakta duruyo her ne kadar bazen kendini unutup bıraksada 😂yürüme arkadası almayı düşünüyorum kullanan anneler faydasını gördü mü bilgi verebilirmisiniz ♥️